WEERINZEELAND

DE WEERSITE VAN ZEELAND!

Zou je vaker zulke weersvoorspellingen willen zien?

1 Stemmen over

jVS by www.joomess.de.

Bart op Reis

Op dit gedeelde van Weerinzeeland kan je mijn reis naar Australië en Nieuw-Zeeland volgen. De intentie is om ongeveer een half jaartje richting Australie te gaan. Tijdens deze Reis zal ik ook nog naar Nieuw-Zeeland gaan. Wanneer ik op reis ben zal ik regelmatig hier wat plaatsen. Als je me wilt volgen kan je rechtsboven op de overzicht pagina "abonneer op blog updates" klikken en dan wordt er bij iedere post een emailtje naar je gestuurd waar in wordt vermeld dat er een nieuwe blog is. Verder bestaat er de mogelijk om natuurlijk reacties te geven op de geschreven blogs De blogs worden op een telefoon getypt dus de opmaak zal niet optimaal zijn. Sorry hiervoor Veel lees plezier! Groeten, Bart

Noosa, rainbow beach en Fraser Island

Geplaatst door: Bart van Damme
Bart van Damme
Gast heeft zijn/haar biografie nog niet ingesteld
Gebruiker is momenteel offline
op dinsdag, 23 oktober 2012
in Reis
Noosa rainbow beach en fraser island 18-10: Vandaag vanuit brisbane naar noosa gereist. Dit is de laatste tussenstop voor rainbow beach. De bedoeling was om hier 2 dagen te verblijven. Tijdens dag 2 wilde ik naar de australian zoo gaan. Maar de hostels waren al vol voor dag 2. Dus dan de planning omgooien... Nu blijf ik maar 1 dagje in noose. Hier heb ik dan ook heel weinig van gezien. Wel heb ik mijn foto's online kunnen zetten! in de avond een film gekeken en voor de rest weinig gedaan. De vrijdag vertrokken naar rainbow beach hier zal ik 5 dagen blijven. Tijdens deze dagen ga ik het prachtige fraser island onveilig maken met een 4x4. Dit ga ik in 3 dagen doen! De eerste dag in rainbow beach: lekker op het strand gehangen daarna in het café van het hostel gehangen. Met nog wat nederlanders daar gechilt tijdens de karaoke. Meer niet echt gedaan. De zaterdag heb ik lekker op het strand gelegen en introductie gehad over fraser island. Na de instructie hebben we nog een wandeling gemaakt. Daarna bier voor fraser ingeslagen samen met een belgisch groepsgenootje. verder weinig meer gedaan. Fraser island: dag 1. Vandaag vroeg uit de veren. Na de tassen en autos te hebben beladen zijn we vanuit rainbow beach naar fraser island vertrokken. Een stukje met de boot.en daarna over het strand en door de bossen. Het zal ook eens meezitten... We hadden een lekke band ... Deze natuurlijk helemaal kapot gereden.(ik was niet de chauffeur). Daarna naar lake mackenzie geweest . Heerlijk gezwommen daar.wat een prachtig meer. Je ziet de bodem zo en prachtig wit zand!! Daarna weer door de bossen gevlogen. Let op niet geschikt voor mensen met zwakke rug... Even bij het schipswrak gestopt en een kodak moment gehad en naar de camping gegaan. Hier moesten we zelf eten maken per groep.De mannen de afwas de vrouwen koken. De afwas ging erg snel;-) (heb medeleden met de volgende eters). Daarna bij kampvuur een lekker pintje gedronken! snachs in een tent geslapen op een matje... De volgende ochtend lekker ontbijt gehad. Gebakken ei met tomaat en juun! Na het ontbijt zijn we weer op pad gegaan. de champagne pools geweest. Hier heb ik weer gezwommen. Daarna ben ik achter het stuur van auto gegaan. Hebben we een tocht gemaakt over zacht zand. Wel vet. Met 80 km over het strand crossen! Toen het hoogste punt bezichtigd en weer verder gereden. Toen gegeten en toen was mijn beurt om te rijden weer over. in tegenstelling van de andere 2 autos niet vast komen zitten! Daarna zijn we naar een kreek geweest. hier kan je gewoon uit drinken! Zo zuiver. Daar mijn waterflesje gevult en gezwommen tevens vanaf het strand nog een walvis kunnen spotten Daarna terug naar de camping gegaan om weer te eten en te feesten. Enkel rond een uur of 6 liepen we tegen een probleem aan. Het bier was op. Dus maar op de goon over gegaan. De volgende ochtend om 6 uur uit de tent. Wel slecht geslapen omdat er mensen bang en dan veel geluid produceren;p waren van de slangen en dingos. och het is maar 2 dagen... De laatste dag nog naar zandduinen geweest. Daarna weer terug naar rainbow beach! Een geslaagde toer!