WEERINZEELAND

DE WEERSITE VAN ZEELAND!

Zou je vaker zulke weersvoorspellingen willen zien?

1 Stemmen over

jVS by www.joomess.de.

Bart op Reis

Op dit gedeelde van Weerinzeeland kan je mijn reis naar Australië en Nieuw-Zeeland volgen. De intentie is om ongeveer een half jaartje richting Australie te gaan. Tijdens deze Reis zal ik ook nog naar Nieuw-Zeeland gaan. Wanneer ik op reis ben zal ik regelmatig hier wat plaatsen. Als je me wilt volgen kan je rechtsboven op de overzicht pagina "abonneer op blog updates" klikken en dan wordt er bij iedere post een emailtje naar je gestuurd waar in wordt vermeld dat er een nieuwe blog is. Verder bestaat er de mogelijk om natuurlijk reacties te geven op de geschreven blogs De blogs worden op een telefoon getypt dus de opmaak zal niet optimaal zijn. Sorry hiervoor Veel lees plezier! Groeten, Bart

Westkust deel 3

Geplaatst door: Bart van Damme
Bart van Damme
Gast heeft zijn/haar biografie nog niet ingesteld
Gebruiker is momenteel offline
op zondag, 23 december 2012
in Reis

Dag 6 was een warme dag waar we hoofdzakelijk in de bus hebben gezeten. Bij de lunch was het 43 graden in de schaduw. we hebben 1 half uur in het karijini park gelopen/geklommen.levensgevaarlijk maar toch gedaan. Voor de rest in de bus gezeten. Bij onze slaapplaats zat voor onze tent nog een python haha. De volgende ochtend engels ontbijt gehad. Gebakken aardappelen, bonen, bacon en ei.

Daarna zijn we een wandeltocht gaan maken van 5uur met 43 graden maar gelukkig konden we op paar plaatsen zwemmen. Tevens ging het in de middag een beetje regenen en donderen. Niet om nat van te worden maar het koelde wel lekker af. De volgende de dag een wandeling gehad van klasse 5. Dat is de zwaarste klasse zonder hulp middelen. Erg mooi en zwaar. Je moest door water en tegen de rotswanden aan over het water klauteren. Erg vet om te doen bij 45graden. Daar nog gezwommen, ook heerlijk! S'middags heb ik lekker bier gedronken op de camping en in de bar. Toen had ik geen zin te lopen. De volgende dag een dagje in de bus zitten en naar een cattle station gaan om daar te overnachten. Hier heerlijk in het zwembad bier gedronken en de avond gevult met een bbq en natuurlijk bier! De volgende dag zijn we naar Broome gegaan. Op het strand ontbeten en voor de rest reizen. Onderweg nog enkele bosbranden gezien. Nu ingecheckt in hostel voor 2 dagen. Morgen vrij en met kerst terug naar Perth!

Ik wens iedereen fijne feestdagen! Laten we er daar maar 1 of meerdere opdrinken!